Mentor pro salóny

Jaký je rozdíl mezi mentorem a koučem?

MENTOR je osoba, která radí

Rádce, který má zkušenosti z daného oboru a pomáhá svými zkušenostmi, jak teoreticky, tak prakticky. Radí, vysvětluje, podává impulsy k nápadům, jak problém vyřešit. Mentorem se stává člověk, který má v daném oboru dlouholetou praxi a zkušenosti.

KOUČ – průvodce, který podněcuje k vlastním nápadům, možnostem a cílům klienta. NERADÍ !

Rádce, který dokáže podpořit hledání individuálních řešení a rozvoj člověka v jím zvolené oblasti.

MENTOR a KOUČ PRO SALONY

Za svou 20 letou praxi v kosmetické branži jsem získala mnoho zkušeností. Pracovala jsem u profesionální značky Biodroga jako odborný konzultant, kde jsem spolupracovala s téměř 300 kosmetičkami z celé České Republiky. Pomáhala jsem s rozvojem jejich salónů a u mnohých jsem byla od samého počátku. Praxe hlavní lektorky v Dexter Academy a přednášení na předních kosmetických školách v Českých Budějovicích a Hradci Králové mi dalo mnoho dalších zkušeností. Především pro práci s budoucími kosmetičkami, které netuší, co vše se skrývá za pozadím podnikání v oboru kosmetika. Prošla jsem si s otevřením své kosmetické praxe úplně od nuly. Začátek opravdu není snadný a poznala jsem, jak je velmi důležitá podpora nejbližších, motivace, práce a pevná vůle. Dokázat se to ale dá, protože jsem to zvládla já i klienti, kteří mne poprosili o pomoc je toho důkazem. 

       Samozřejmě vzít si na pomoc člověka, který má v daném oboru zkušenosti je velká podpora, která pomáhá urychlit cestu k úspěchu. Mentor a kouč vám ukáže, kde hledat překážky, jak je překonat a nasměruje vás na tu správnou cestu. Jen tak se nechat vést ale nestačí. Každý si totiž za svůj úspěch můžete jen vy sami. Je to vaše podnikání, ale především práce sami na sobě, na svém rozvoji.  

Vím, jak je těžké udržet si stávající klientelu, natož v dnešní době začínat od „nulového klienta“.

Naučím vás, jak mít pod kontrolou náklady, jak hospodařit s financemi. Pomohu vám osvěžit vaše služby tak, aby stálá klientela měla vždy pocit, že je u vás něco nového a jak docílit toho, aby chtěli vaši zákazníci utratit u vás za služby více peněz. Pokud začínáte podnikat v oboru kosmetička nebo kadeřnice, vysvětlím vám marketingový plán a společně vytvoříme program, jak co nejrychleji získat nové klienty a začít tak s byznysem. Pokud budete potřebovat, pomohu vám s tvorbou textů na webových stránkách nebo s výběrem značky, která by vám k práci nejvíce vyhovovala. Jak z profesionálního, tak z ekonomického hlediska.

Při své práci vždy beru v úvahu požadavky klienta. Nechci a ani nemám v povaze něco vnucovat. Plynule tedy přechází koučink v mentorování a naopak tak, aby se klient cítil dobře, bez jakéhokoliv nátlaku.

Na jak dlouhou dobu a jak často budou probíhat naše setkání?  

       Tak jak se společně dopředu domluvíme, jak budete potřebovat 😊 Vše je o domluvě. Záleží na vašem požadavku a na tom, jestli jen chcete firmu oživit, zachránit, nebo nastartovat v začátku. Někdo potřebuje jen pár hodin k tomu, aby získal nápad, motivaci, inspiraci. Někdo potřebuje vytvořit plán.

Pokud kosmetička, kadeřnice přijde na to, že má nějaké překážky, bloky- nejčastěji sám se sebou (např. obavy, že to nepůjde, strach zdražit, nebo si říct o vyšší položku, problémy s komunikací s klientem apod…), zpracujeme tyto emoce a strachy terapií EFT. Nádherně se tak většinou vše rozběhne a začne fungovat.                                                                                                       

Jak bude probíhat naše spolupráce?

Na první schůzku preferuji osobní setkání. Pokud se má spolupracovat a řešit důležité pracovní, ale i často soukromé záležitosti, je důležité, aby si pracovní partneři tzv. “sedli“. Lidé se setkávají, protože se prostě měli setkat, tak ve většině případech je na první moment jasné že, naše spolupráce bude fungovat a bude příjemná pro obě strany.  Pokud by to ale výjimečně nebylo, přátelsky se rozloučíme.

Pokud je váš salon od Prahy více než 20 km, naše setkání budou realizovány přes telefon(WhatsApp). Jestliže budete potřebovat a bude vám příjemné osobní setkání, pak samozřejmě je vše na domluvě.

Máte již zavedený salon

Při našem prvním setkání mi vysvětlíte, jak dosud funguje vaše podnikání a co vás přimělo obrátit se na mentora. Ptát se budu na to, jestli pracujete sami na sebe, jestli máte zaměstnance, jaké jsou vaše náklady a jaká je momentální finanční i soukromá situace. Vysvětlíte mi, co vás nejvíce tíží a jak by jste si představovali svou pracovní budoucost. Domluvíme se, zdali jsou vaše požadavky reálné. Další setkání jsou dopředu pevně naplánované – po vzájemné domluvě místa a času. Majitelé salonu často uvítají službu Průzkum firmy zevnitř – utajený klient.

Průzkum firmy zevnitř – utajený klient – pouze pro majitele kosmetického salónu

Ø Potřebujete vyhodnotit práci vaší kosmetičky?

Ø Je při práci maximálně profesionální ?

Ø Pracuje vaše kosmetička precizně, kvalitně?

Ø Dokáže zaujmout vaše klienty, nabídnout jim novou službu?

Ø Jak mluví váš zaměstnanec o vašem salónu před zákazníky?

Ø Umí šířit dobrou pověst a nebo vám „škodí za zády „?

Pokud chcete, aby vám váš salon fungoval v profesionální kvalitě, v souladu s nejen hygienickými předpisy a celkově optimistické náladě, měli by jste znát práci svých zaměstnanců.

Z celkového vyhodnocení práce vaší kosmetičky, které vám předložím, si můžete udělat svůj plán – co chcete, aby se změnilo, jak své zaměstnance motivovat a kam směrovat.

Již několikrát byly majitelé, kteří využili tuto službu, velmi překvapeni. Většina z nich využila informace, pracovali na vylepšení, které se jim velmi vyplatilo. Ale také jsem zaznamenala i opačné případy. Například majitelka velkého salonu po objasnění práce svých zaměstnanců, jejich postoji k majiteli, práci a zákazníkům se rozhodla s paní kosmetičkou, svou zaměstnankyní, rozloučit. Děkovala mi pak, kolik jí tato má služba ušetřila stresu a peněz..

Využít můžete samostatně jen tuto službu, nebo dále pak navázat na další služby mentora. Jak kompletní průzkum probíhá a info o ceně sděluji pouze při osobním setkání s majitelem (majitelkou) salonu.

Plánujete otevřít salon, začít podnikat v oboru

Při první schůzce si vyslechnu vaše plány. Společně najdeme možnosti, jak realizovat váš sen, jak to udělat, aby jste byli úspěšní. Pomohu vám vytvořit finanční analýzu, aby jste si uměli sami vypočítat, kolik si třeba účtovat za služby, kolik vás stojí měsíční náklady na provoz apod. Pokud najdeme překážky ( např.osobní strach, pochybnosti), společně najdeme způsob, jak je odstranit. Vytvoříme plán a začnete si sepisovat a plnit své cíle.

Kolik vás to bude stát peněz?

Úvodní konzultace je za 1 600,-Kč. Dále bude záležet na tom, jak se domluvíme. Každý má jiné požadavky a potřebuje rozlišný čas, který se mu budu věnovat. Někomu postačí konzultace jednou za měsíc, někdo potřebuje rozjet svůj plán intenzivně a sejít se jednou týdně. Většině klientům vyhovuje tzv.balíček – přesně daný program dopředu časově naplánovaný. Vybrat si můžete z balíčků podle vašich požadavků. Balíček může každý využít jen jednou.

Začínáte od nulového klienta?                                                                              

Balíček „Start“ – 3 měsíční program

  • úvodní konzultace (1,5 hodina)  
  • 5x 1hodina mentor- kouč sezení (nejčastěji v intervalu po 14 dnech, ale lze přizpůsobit individuální potřebě klienta
  • 4 x konzultace přes WhatsApp nebo po telefonu bývá obvykle mezi osobním setkáním (přizpůsobuje se potřebám klienta)
  • 1x 1,5hodina terapie k odstranění bloků které vám brání k úspěšnému podnikání                     

Cena za balíček: 9 600,-Kč

V ceně balíčku jsou zahrnuty návrhy k úspěšné realizaci.

Částku při čerpání balíčku hradíte najednou.

Pokud nechcete využít balíček a pro vás příjemnější individuální program, cena za jednotlivé konzultace je dle ceníku.

 Pokud chcete začít podnikat jako kosmetička po rekvalifikaci, nabízím práci garanta na 1 rok (potřebujete k tomu, aby jste mohla pracovat na živnostenský list). Pokud budete chtít využít mé služby garanta, naučím vás jako bonus, rozmazlovací techniky pro luxusní péči o klienta. Techniky, které využívají nejprestižnější kosmetické značky, jako je masáž roll-ony se vzácnými kameny, odmývání pleti ručníčky. Spolupráce je podložena smlouvou, podmínkou je pojištění na případnou způsobenou škodu.

Cena 500,-Kč/měsíc                                                                                                

Potřebujete znovu nastartovat chod vašeho salónu, získat novou klientelu?            

Balíček „Vitalizace“ – program na 2 měsíce

  • úvodní konzultace (1,5hodina)  
  • 2x 1hodina mentor- kouč sezení (nejčastěji v intervalu po 14 dnech, ale lze přizpůsobit individuální potřebě klienta
  • 6x konzultace přes WhatsApp nebo po telefonu bývá obvykle 1 x za týden (přizpůsobuje se potřebám klienta)
  • 1x 1,5hodina terapie k odstranění bloků které vám brání k úspěšnému podnikání                                 

Cena za balíček: 7 200-Kč

V ceně balíčku jsou zahrnuty rozbory stávajícího managementu a návrhy k úspěšné realizaci.

Částku při čerpání balíčku hradíte najednou.  

Pokud nechcete využít balíček a je pro vás příjemnější vytvořit individuální program, cena za jednotlivé konzultace je dle ceníku